200W odpor , asi vyroba?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Srpen 13 17:17:26 CEST 2015

Ale on ho chce mat v oleji.
To meni situaciu.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Thursday, August 13, 2015 5:06 PM
To: HW-news
Subject: Re: 200W odpor , asi vyroba?

asi si nerozumieme. Skuste vypocitat aka bude hustota vykonu, stracajuceho sa z povrchu 40cm dlheho dratu s priemerom 0.1mm (to bolo zadanie). Bez toho aby bol vyhriaty minimalne do bielo-oranzova to s velkou pravdepodobnostou nepojde. Udrzat konstantne elektricke vlastnosti uz vobec nie. Ziarovka...