200W odpor , asi vyroba?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 13 16:35:18 CEST 2015

Co jineho je 200W odpor nez zarovka, mysleno ve smyslu zarizeni jehoz ucelem
je vyzarit 200W tepla a pritom si udrzet konstantni eletricke vlastnosti.
Odpor vlakna zarovky se s teplotou vyrazne meni, Teplotní  součinitel odporu
manganinu je 1800x lepší než wolframu.
Nejake ty super odopry jsou sice leptany z folie, ale tak jako tak to je bud
primo manganin nebo jemu podobna slitina Mn+ neco , viz treba http://www.
isabellenhuette.de/fileadmin/content/praezisions-leistungswiderstaende/RUG-
Z.PDF
Tim ze je to mensi tak stoupa problem s odvodem tepla.
Jediny problem vidim v parazitni L, Isabellenhuette ma L 10nH.
ja si cvicne zadal do prvni kalkulacky pro vypocet indukcnosti vzduchve
civky
http://www.radio-foto.eu/radio/civka.php
d=6.5mm, l=150mm, pocet zavitu 20
a vypadlo na me 113nH
s cimz nemam problem, ale je to pravda podstatne mene nez vami uvadenych 400
nH pro 40cm dratu.

Ciprian