Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Středa Srpen 12 16:44:56 CEST 2015

A proč ne? Výrobce má aspoň jistotu, že tam přijde jeho zdroj, který zná,
ví, že je kvalitní, spolehlivý a že ta sestava s ním na 100% funguje. Když
by si tam mohl dát kdokoliv cokoliv, tak to v lepším případě nebude
fungovat a v tom horším to rovnou shoří. A pak to zákazník odnese výrobci,
že ten jeho krám nefunguje...

Máte přece možnost volby, můžete si koupit něco jiného než lenovo, nebo si
to poskládat z komponentů z první drogérie.

P.K.