Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 12 16:30:59 CEST 2015

Jojo, a o to zřejmě jde.
Takže v případě problému ne nový zdroj za 500 Kč z první drogérie, ale buď
za mastné peníze nový "značkový", nebo raději rovnou jiné PC.

Vendor-locking je moc pěkná věc. Před nějakou dobou jsem na exkurzi
v jedné firmě, která dělá vybavení pro zdravotnictví. Jeden pracovník tam
jen tak mezi řečí brblal, že musí brát šroubky z Německa a ne z Ferony
za rohem (starou českou firmu koupili němci). Tak jsem se ze zajímavosti
podíval na ty šroubky, a ono ejhle. I ty šrouby byly nestandardní, tedy
běžně
nevyměnitelné (místo M12 byl průměr trochu menší a stoupání od pohledu
taky asi jiné).
Ale věřím, že v případě problémů jim to servis rád za příslušný peníz
opraví.

PL