Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 12 16:56:19 CEST 2015

Však já se s Vámi nepřu.
Pokud to někomu (třeba Vám) vyhovuje, tak fajn.
Mně to tedy určitě nevyhovuje, takže už vím, že PC od Lenovo si do
budoucna určitě nekoupím. Což mě skoro i mrzí, protože jinak jsem
měl značku Lenovo rád (mám od nich zděděný noťas).
Takže Lenovo mám rád, ale standardy mám prostě raději.

PL