Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Srpen 12 08:55:08 CEST 2015

S instalací Win8/8.1 na těchto nb nemám zkušenosti, takže netuším jak to
číslo z biosu vycucne a co je potřeba. Upgrade z WIn8 na 8.1 je určitě
zdarma jako aktualizace.
Nebál bych se odinstalace těch nesmyslů, je to jen o čase. Párkrát jsem
to dělal, pak promazal adresáže v program files a CCleaner to dokončil.
Dopadlo to dobře. Je ovšem pravda, že instalace Win8.1 je rychlejší.

Co se týká ovladačů pro Win10, on při upgradu problém u mého jednoho PC
nebyl. Ale to se nedá zobecnit a ovladače grafiky budou určitě potřeba.
Jak jste psal o těch programech, to bych bez nich neriskoval.

Martin Hanek