Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 12 15:36:57 CEST 2015

Děkuji všem za cenné informace.

Vyzkoušel jsem upgrade na W10, a skutečně to vypadá o něco líp než W8.1.

Jenže pak tady proběhl příspěvek od pana Zapadla, který mě přiměl si
licenční
smlouvu přečíst a ne ji jenom odkliknout, jak to dělám (děláme) běžně.
Můj závěr z toho je, že W10 nikdy.
Takže majiteli PC doporučím koupit krabicovou verzi W7, ta se ještě dá
sehnat.

Já osobně přejdu na W7 (zatím se držím kromě Linuxu ještě vymazlených WXP)
a budu je provozovat co to půjde. Až už to nepůjde (např. SolidWorks u
nových
verzí zakázal běh na WXP, takže časem něco podobného asi proběhne i u
dalších
"neperspektivních" systémů), tak budu provozovat W10 (nebo jiný v té době
aktuální systém) pouze na počítači, důsledně odděleném od veřejných sítí.

Pro běžný provoz přejdu důsledně na Linux (zatím jsem používal Linux a
Windows
na střídačku, připojeno bylo vždy všechno). Ty W10 tedy jen v odděleném
virtuálu
nebo na oddělené síti, případne jen s OFF-LINE přenosem přes flash.

Tohle téma byla pro mě probouzecí facka v pravý čas. Již pro několik
zákazníků
jsem podepisoval memoranda, že za žádných okolností žádnou informací z
vývoje
neposkytnu žádné třetí osobě, s případnou výjimkou státních orgánů (ale
pak jsem
povinen je o tom neprodleně informovat). Takže po odsouhlasení smlouvy,
že každé
zapsané písmenko může být a bude odesláno třetí firmě bych už nikdy podobný
závazek mlčenlivosti nemohl podepsat.

Ještě jednou díky všem, co napsali.
Petr Labaj