Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Srpen 12 06:53:20 CEST 2015

Být Vámi (navíc pokud je to do firmy kde se budou používat nějaké CADy) tak
nakoupím krabicové verze Win 7. Ty nainstalujete a navíc máte fakturu
dokazující legální původ - nákup.
Karel M.