Re: Spojení dvou ATX zdrojů

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 4 10:06:57 CEST 2015

 4.8.2015, 9:51:58

Trochu jsem se rozhledl, a nasel napr. schottky D VS-19TQ015, kde
vyrobce primo pise "rectifier has been optimized for ultralow forward
voltage drop specifically for the OR-ing of parallel power supplies"
Pri 70 st.C a 10A je Uf cca 0,25V.
Takze to spojeni dvo zdroju pres D, asi neni technicky nijak zvlast
problematicke a asi ani neobvykle. Jen to, predpokladam, chce vhodne
zdroje, ktere maji vystupni napeti o tech 0,25V vys, nez jmenovitych
3,3 ci 5V a maji na vystupu vlastni zatez, aby zvladly chod naprazdno,
pripadne i reverzni prod pres D. Presnym nastavenim U, na jednotlivych
zdrojich by melo, alespon castene, byt mozne, nastavit rozdeleni
zateze mezi zdroje za standardni situace.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz