Re: Spojení dvou ATX zdrojů

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Srpen 4 10:31:41 CEST 2015

Jj, to vypadá zajímavě. 2,5W ztráta je už dobře uchladitelná.

Každopádně jsem si objednal TPS3510 a představuji si to tak, že tím budu
oba zdroje kontrolovat (abych nemusel laborovat s okénkovými komparátory) a
na základě toho přepínat - teď jen nevím jestli FETy nebo relátky.

V tomto případě oba zdroje budou dimenzované na plnou zátěž a odběr bude
vždy jen z jednoho

Je reálné je třeba po 24hodinách přepínat, nebo to je z hlediska životnosti
nesmysl a je lepší to nechat běžet stále z jednoho a jen v případě výpadku
přepnout ten druhý ?

Připínání nějaké minimální zátěže, aby ten volný zdroj nejel naprázdno tam
nebude problém udělat.

Díky,

Honza