Re: Spojení dvou ATX zdrojů

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Úterý Srpen 4 09:32:30 CEST 2015

> I když bych dal na výstup kondenzátory, nic to podle mě řešit nebude,
> protože při sepnutém relé se bude měřit napětí i na těch kondenzátorech.

zkuste brát indikaci z PWR_GOOD primárního zdroje. PWR_GOOD pro desku
si stejně budete muset vytvářet sám ve vašem přípravku.

> Vím že se dělají serverové redundantní zdroje, ale tady je tlak na cenu.

No jo, vím jak je blbé když lidi odpovídají na něco jiného než po čem
se pídím.. ..ale s ohledem na náklady na vývoj a výrobu (včetně
spare-part kitu pro případnou rychlou výměnu) - je ochrana proti
poruše ATX zdroje to co opravdu zvýší dostupnost Vašeho zařízení?

Neznám přesně režim oné instalace ale jedná-li se o zařízení s
požadavkem na vysokou dostupnost, je tam pravděpodobně záložní aktivní
prvek pro pokrytí chyb lidského faktoru, downtime pro software update
aj. Správným designem a nastavením HA software tedy pokryjete většinu
scénářů, včetně poruchy jednoho zdroje.

Pokud tam záložní prvek není, nemyslím, že poruchy PSU budou hlavním
důvodem pro downtime daného systému a tedy si ani nejsem jistý zda má
cenu investovat do zde diskutovaného vývoje bezvýpadkového řešení.
Failover s výpadkem/restartem (= relé bez složitější bižuterie) by
mohl být tedy naprosto dostatečný.

Ale třeba je všechno jinak.

JD