Re: Spojení dvou ATX zdrojů

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Srpen 4 08:34:14 CEST 2015

Ok, ale nebudou ta relé pomalá? I když tam budu mít rychlé okénkové
komparátory, které budou hlídat napětí, jak zajistím rychlé přepnutí na
druhý zdroj, když první vypadne?

Asi to jedině vyzkoušet, že. Přepnutí relé může trvat až desítky ms a to mi
přijde dost - nezpůsobí to restart?

I když bych dal na výstup kondenzátory, nic to podle mě řešit nebude,
protože při sepnutém relé se bude měřit napětí i na těch kondenzátorech.

Honza Půhoný