DesignSpark Mechanical nefunguje ve virtualu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 29 09:36:39 CEST 2015

On Mon, 27 Apr 2015, Zuffa Jan wrote:

> Najskor by som hladal Zapnut hardware 3d akceleraciu.
> (tak je to aspon vo virtual boxe)
> Snad to pomoze

Tak jsem postupne zjistil ze v ESXi 4 tahle funkce neni. Po predelani
stroje do ESXi 5 uz to slo zapnout ale stejne to nefungovalo - pomohlo
ale nainstalovani VMware tools do guesta.

Pak se DSM rozbehl v grafice ovsem po par krocich se to 3d graficke
okno vzdy zakousne a pak uz nepracuje. Takze to je asi slepa cesta.

Jedina sance asi je beh na vyhrazenem fyzickem HW :-(