DesignSpark Mechanical nefunguje ve virtualu

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Duben 29 09:41:38 CEST 2015

Skuste ten Virtual Box je zadarmo
V nastaveni aplikacie ziadna moznost vypnut 3D nie je?
Nebolo zamerom aplikaciu blokovat proti spustaniu vo VM?

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Wednesday, April 29, 2015 9:37 AM
To: HW-news
Subject: RE: DesignSpark Mechanical nefunguje ve virtualu

On Mon, 27 Apr 2015, Zuffa Jan wrote:

> Najskor by som hladal Zapnut hardware 3d akceleraciu.
> (tak je to aspon vo virtual boxe)
> Snad to pomoze

Tak jsem postupne zjistil ze v ESXi 4 tahle funkce neni. Po predelani stroje do ESXi 5 uz to slo zapnout ale stejne to nefungovalo - pomohlo ale nainstalovani VMware tools do guesta.

Pak se DSM rozbehl v grafice ovsem po par krocich se to 3d graficke okno vzdy zakousne a pak uz nepracuje. Takze to je asi slepa cesta.

Jedina sance asi je beh na vyhrazenem fyzickem HW :-(