DesignSpark Mechanical nefunguje ve virtualu

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Duben 27 13:57:38 CEST 2015

Najskor by som hladal Zapnut hardware 3d akceleraciu.
(tak je to aspon vo virtual boxe)
Snad to pomoze

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Monday, April 27, 2015 1:44 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: DesignSpark Mechanical nefunguje ve virtualu

Zdravim

chtel jsem vyzkouset jiz drive zminovany CAD DesignSpark Mechanical a tak jsem si ho dal do virtualu s Win7 ale ouha - po instalaci a registraci mi to pise "Grafika neni k dispozici" . Vypada to ze ve virtualu tenhle program asi nepobezi.

Nezkousel jste to nekdo (uspesne) provozovat ve virtualizaci ?