Re: [OT] Doporučte prosím TV

Úterý Duben 21 07:39:26 CEST 2015

Za starejch časů televize neuměly nahrávat vůbec a když se člověk praštil
přes kapsu, pořídil si videorekordér, aby si mohl nahrát až 4 hodiny
(některá videa i 6). Nevím jak pro koho, ale pro mě by nahrávání třech
programů současně bylo k ničemu, protože bych neměl kdy se na to koukat ;)

Pokud si nevystačíte s nahráváním do TV, můžete použít nějaký settopbox.
(Jako se dřív používalo video.)

P.K.