[OT] Doporučte prosím TV

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Duben 21 07:24:51 CEST 2015

Upresnim. Mam tam nejaky stary atom, napajanie z 12V adaptera, v nom dva
disky v raide (na data) + jeden 2.5" bootovaci. Bezi mi tam XBMC,
pripojene 2 USB DVB-T tunery, mozem pozerat/zaroven nahravat tak max 8
programov naraz (momentalne 2 cele multiplexy, pridanie dalsieho nie je
problem). Niekedy planujem tam dohodit satelitny tuner. Nahrate aj zive
vysielanie mozem pozerat na tv, tv v kuchyni (cez siet a RPi), na
mobiloch (vdaka VPN mozem dat nahravat aj mimo domu). Nahrava mi to cele
serie programov (regularny vyraz z nazvu). Mam na nom aj emulator Atari
800XL (s hrami samozrejme), emulator na PS1.

Vsetko bezi svizne, ziadne kolesa tam netocia aby som mohol na ne cakat,
nikto nikde neposiela co mam na disku a co pozeram (vid LG).

Velke disky sa mi uspavaju, spotreba 13W s uspatymi, 15W s beziacimi
diskami.

--
iko

Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.