[OT] Doporučte prosím TV

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Duben 20 21:37:59 CEST 2015

Dne 20.4.2015 11:56, Zuffa Jan napsal(a):
> Ja by som doporucil 42" aj viac :)
> A uricte TV s prehliadacom a internetom.
Nechapu, vzdyt je to uplne nepouzitelne. Pomale, stale hlaska, ze neco
nepodporovano... Znam zastupy lidi, co to maji a vsichni po case
priznali, ze to nepouzivaji.
Cekal jsem ze u posledniho modelu LG to bude vychytane, je to snad stale
horsi. Furt cekam , furt se tam neco toci,... cekejte prosim.

> Na jutube je nedozierne mnozstvo rozpravok
> od tych najstarsich az po posledne novinky.
A je o nervy pomoci te tv tam neco najit a napsat co hledam.

Zlate HTPC u TV, nebo nejaka Malina.