EMC - jak zlepsit odolnost vstupu prijimace

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Duben 10 23:19:37 CEST 2015

z frekvencneho menica casto tecu "vysokofrekvencne" prudy ktore suvisia
s so spinanim (kHz-100-vky kHz) cez odrusovacie filtre do PEN a von do
zemniaceho systemu. Toto produkuje velke magneticke pole, ktore zrejme
chyta Vasa antena. Kedze ide o nizke frekvencie to magneticke pole je vsade.
b.