EMC - jak zlepsit odolnost vstupu prijimace

Sobota Duben 11 00:55:33 CEST 2015

Jenže to nebyl tenhle případ. Přijímač U4224B
http://vaelektronik.cz/files1/U4224B.PDF
má na vstupu tranzistory asi s dost malým proudem, když celý přijímač
bere 30uA a doporučená impedance antény je 50-200 KOhm. Tenhle přijímač
to beznadějně zahltilo, ať jsem ho v té místnosti dal kamkoliv. Pak jsem
tam měl tenhle přijímač http://vaelektronik.cz/dcfm.html Ten má na
vstupu tranzistor BC849C s proudem 70uA, takže má asi lepší linearitu.
Feritka má impedanci 10x nižší. S tím jsem to všude procházel a
ukazovalo to, že signál je čistý. Nějaké rušení tam bylo jen když jel
výtah. To silné rušení pak asi za hodinu zmizelo a oba přijímače šly
dobře. Proto si myslím, že to byl nějaký blízký vysílač.
Anděl