Konektor power jack 4.0x1.3mm

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Září 27 20:48:47 CEST 2014

On Tue, 16 Sep 2014, Pavel Kadečka wrote:

>>> http://www.pselectronic.cz/k5020-002-nap13zk-napajeci-konektor.html

> Budete muset rychle pájet a předtím použít pilník, na ten chrom se pájí
> blbě, ale pod tím bude nějaká mosaz. Můžete použít i nějaké to tavidlo.
> Nevím, kolik toho potřebujete, pokud se jedná o jeden kus pro vlastní
> potřebu, kupte si těch konektorů několik, ať máte nějakou rezervu pro
> případ neúspěchu.

Tak nakonec jsem nic nesehnal takze jsem vzal ten 3.4x1.3mm a udelal na to
mosaznou obruc . Kupodivu to slo docela dobre, mosaz je dobrej material :-)
Vrtal jsem to 3.5mm takze to bylo mirne volne - stacilo to zmacknout ve
sklicidle lehce na trojuhelnik a pak to narazit na konektor. Slo to dobre
bez pajeni a v notebooku to funguje.