Konektor power jack 4.0x1.3mm

Úterý Září 16 14:47:33 CEST 2014

Dne 16. září 2014 14:40 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal(a):

> On Tue, 16 Sep 2014, Pavel Kadečka wrote:
>
>  Nevyhověl by 3.4x1.3mm? Případně si ho trošku upravit tj. kapka cínu apod.

> Ano to je ted moje posledni verze, akorat se bojim toho cinovani aby se
> ten plastovy vnitrek neroztekl. A delat mezikruzi se silou steny 0.3mm
> asi taky nebude cesta.

Budete muset rychle pájet a předtím použít pilník, na ten chrom se pájí
blbě, ale pod tím bude nějaká mosaz. Můžete použít i nějaké to tavidlo.
Nevím, kolik toho potřebujete, pokud se jedná o jeden kus pro vlastní
potřebu, kupte si těch konektorů několik, ať máte nějakou rezervu pro
případ neúspěchu.

P.K.