Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)
Pavel Kadečka
pavel.kadecka na gmail.com
Středa Září 24 12:34:48 CEST 2014
Druhý pól motoru je připojený přes koleje, jak jinak, ale ty nejsou spojené
se zemí jako takovou (PE).
Resp. jsou různé systémy, někdy jsou dvě troleje, typicky trolejbusy, ale
nic nebrání použít to samé pro vlak nebo metro, někdy máte v každé koleji
jeden pól, někdy máte třetí kolej, jako u pražského metra.
A buď jsou oba póly izolované od země (PE) nebo jeden z nich může být
připojený a ani to nemusí být nutně mínus.
P.K.
Dne 24. září 2014 12:29 Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napsal(a):
> Dobry den,
>
> ked ste uz nacali problem lokomotiv na elektrifikovanej trati, chcel by
> som sa spytat, ze kde je pripojeny druhy pol motoru? Vzdy som si myslel, ze
> to je uzemnene prave cez kolajnice. A ze kolko stavy je v dratoch zavisi od
> toho, aky je ubytok na danom useku...
>
> Mohli by ste mi to prosim trochu blizsie osvetlit?
>
> A.
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20140924/8df2bf63/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list