Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Středa Září 24 12:34:48 CEST 2014

Druhý pól motoru je připojený přes koleje, jak jinak, ale ty nejsou spojené
se zemí jako takovou (PE).

Resp. jsou různé systémy, někdy jsou dvě troleje, typicky trolejbusy, ale
nic nebrání použít to samé pro vlak nebo metro, někdy máte v každé koleji
jeden pól, někdy máte třetí kolej, jako u pražského metra.

A buď jsou oba póly izolované od země (PE) nebo jeden z nich může být
připojený a ani to nemusí být nutně mínus.

P.K.