Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Září 24 12:29:20 CEST 2014

Dobry den,

ked ste uz nacali problem lokomotiv na elektrifikovanej trati, chcel by som
sa spytat, ze kde je pripojeny druhy pol motoru? Vzdy som si myslel, ze to
je uzemnene prave cez kolajnice. A ze kolko stavy je v dratoch zavisi od
toho, aky je ubytok na danom useku...

Mohli by ste mi to prosim trochu blizsie osvetlit?

A.