UPS vystup/vstup

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Středa Září 24 12:08:21 CEST 2014

N je _pracovny_ vodic, rovnako ako L, oba vodice su rovnocenne.
"INOST" L a "INOST" N je prezitok z dob 2-vodicovych vedeni.
Pri nemoznosti zabezpecenia/urcenia co je L a co N ( na vystupe UPS sa
to neda ani urcit, ani zabezpecit ) je potrebne odpajat OBA pracovne vodice.

BTW ak mate elektroinstalaciu podla novsich noriem, tak mate pre zasuvky
povinny prudovy chranic. Prajem prijemnu zabavu...

Dodo