OT [BIO] Kde jsou vosy ?

Pátek Září 5 15:46:16 CEST 2014

Hezké odpoledne,

     mám pocit, že vím, kde ty potvory jsou :-) Půl léta a hlavně teďka
si doma připadám jako vosí královna, protože těch žlutočerných bzučících
potvor je u nás hromada. Jednu oknem vyhodím a dvě mi tam vletí z druhé
strany. Teďka jsem zjistila, že jim velmi chutnají jablka, která zůstala
na parapetu od jara pro ptáky. Vosy tam lítají jako zběsilé a mění
jablka na písek a ten pak někam nosí. Jen doufám, že nemají hnízdo někde
pod oknem, ačkoli to tak podle množství vypadá.

Saša Svobodová