OT [BIO] Kde jsou vosy ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Září 5 15:11:40 CEST 2014

U nas su kopceky vsade okolo elektornickeho  plasica.
Videl som riesenie -  30cm do hlbky zakopane pletivo , co je ale dost narocne -
vybrat zeminu osadit pletivo a zahrabat. Mozno by stacilo zakopat
pletivo okolo oplotenia za predpokladu ze krtko sa nedostane dovnutra
po povrchu

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiří Majzlík Němeček
Sent: Friday, September 05, 2014 2:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT [BIO] Kde jsou vosy ?

Pravda, taky jsem si všiml.

U nás to vynhrazují hlodavci - hryzec mi tak pěkně prolezl trávník, že už to ani nepřejedu sekačkou a musím sekat strunovkou. Kdyby měl někdo osvědčený recept na (zde zřejmě elektronický) plašič, fakt bych ho uvítal. Ostatní metody (jedování, odpuzování různými smrady, chytání do
pastí) se minuly účinkem. Ne že bych jich "pár" neodlovil, ale přijde mi to jako boj s větrnými mlýny a radši bych, aby se našemu pozemku úplně vyhnuli.

JMN