OT [BIO] Kde jsou vosy ?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Září 5 14:32:36 CEST 2014

Pravda, taky jsem si všiml.

U nás to vynhrazují hlodavci - hryzec mi tak pěkně prolezl trávník, že
už to ani nepřejedu sekačkou a musím sekat strunovkou. Kdyby měl někdo
osvědčený recept na (zde zřejmě elektronický) plašič, fakt bych ho
uvítal. Ostatní metody (jedování, odpuzování různými smrady, chytání do
pastí) se minuly účinkem. Ne že bych jich "pár" neodlovil, ale přijde mi
to jako boj s větrnými mlýny a radši bych, aby se našemu pozemku úplně
vyhnuli.

JMN