OT [BIO] Kde jsou vosy ?

Pátek Září 5 14:10:28 CEST 2014

Jo, loni jich bylo víc, dostal jsem dvě žihadla. Jedno do dlaně, o tom jsem
druhý den už nevěděl (tvrdá kůže) druhé do tricepsu, což nejdřív pálilo a
pak svědilo aspoň týden. A to jsem je nijak nedráždil ani nevyhledával,
prostě ta mrcha si musela sednout mně pod ruku a druhá mi zaletěla do
rukávu trička.

P.K.