OT [BIO] Kde jsou vosy ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Září 5 15:55:05 CEST 2014

Zdravím,
  tak tím se to vysvětluje :-). Vosy tedy obecně existují, jen se někam
přemístily, přestěhovaly, jak hlásí i jiní pozorovatelé. To, že v předchozích
letech byly přemnožené, je také pravda, ale prostě zřejmě náhodou je v naší
lokalitě letos absence vos takřka absolutní (což je vítáno), tak jsem se
zeptal, zda je to v jiných krajích stejné nebo jiné. Ačkoliv sám vosy moc
nemusím, pokud by měly úplně vymřít, bylo by mi jich líto :-), tak jsem rád,
že stále existují, mají se čím živit, daří se jim dobře a občas umístí i
nějaké to žihadlo :-).
  Zdraví Pavel