dalkove ovladani Octavie a radarove systemy

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Čtvrtek Září 4 23:20:28 CEST 2014

Zdravim,

nafasoval jsem octavii, nejnovejsi model. Dalkove ovladani reaguje bezne na
7 a vice metru.

Dnes se mi stala nekolikrat zajimava vec. Dalkac nechtel fungovat na par
metru a dokonce ani na metr, teprve par cm od soferovych dveri se auto
odemklo.
Trochu jsem byl nastvany, auto mesic stare, nalitano 2300km a uz porucha.

jakmile se mi to rozlezelo v hlave, tak me napadla myslenka

Stalo se mi to na VIP parkovisti ( primo v arealu vystaviste) v polskem
meste Kielce a to v prubehu www.mspo.pl - vojensky veletrh , a v arealu bylo
nekolik radiolokatoru, radaru, hodne vojenske komunikacni techniky, ...

Po odjezdu z vystaviste dalkac funguje OK.

Takze moderni bezdratove technologie jsou zranitelne

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )