Re: MECH - čerpadlo emulze k obráběcím strojům

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Září 4 21:01:36 CEST 2014

Běžné čerpadlo na emulzi je odstředivé čerpadlo velmi jednoduché
konstrukce, které se přimontuje shora přímo na nádrž s emulzí. Bývá
jich plné Aukro.

Jestli to ale má jen tak kapat, tak je asi opravdu lepší nějaké to
fontánkové, mýdlové apod. Jen bacha, emulze ničí gumu (NBR i EPDM),
ale silikonová a vitonová těsnění odolávají dobře.

Aleš Procháska