dalkove ovladani Octavie a radarove systemy

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Září 4 23:36:58 CEST 2014

Tak ja si myslim, ze nejde ani tak o zranitelnost moderni technologie,
jako spis o zahlceni prijimace buhvijakym signalem. V podstate libovolny
vysilac radove vyssiho vykonu, nez ma ta klicenka (a tam bude par
miliwattu) bude stacit na to, aby vstup toho prijimace prekricel, ten
zavre nejake AVC a je vymalovano. O technologicke vyspelosti vstupnich
obvodu prijimace bych si nedelal velke iluze, kazda soucastka navic
znamena zbytecne naklady...

Stava se mi to cas od casu taky, a to na vojenske veletrhy nejezdim -
treba uprostred velkeho parkoviste nekde na sidlisti nebo u nakupniho
centra, proste cas od casu (a misto od mista, nekdy staci dva metry
popojet) se auto necha zamknout nebo odemknout jen s ovladacem,
prilozenym na sklo.

Pavel Kutina