[OT] Reklamace tiskárny Samsung

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Říjen 21 20:25:22 CEST 2014

Zdravím,

> [...]
>
> Vemte to z jiné strany, úplně čistě hypoteticky: koupím si u vás tiskárnu a
>  místo PLA nebo ABS tam použiju třeba "hostalen" :-) prtotože jsem stejný
> průměr měl doma, matroš se mi líbí
> a na cívce je napsáno že je to plnohodnotná  náhrada ABS se stejnými
> vlastnostmi  -  ABS do 3D tiskáren. ( nějakej moula to tam nalepil, protože
> měl cívek metráky a chtěl je prodat a já, druhej moula jsem si jich půl
> metráku koupil :-)  )
> No a po půl roce zničím hlavu , takže ji pošlu na reklamaci.
> A samozřejmě mi přijde nová, uznáte mi záruku i když tam bude uvnitř

To je trošku něco jiného, než je situace původního autora. V tomto případě
bych to přirovnal k tomu, že v hlavě vesele tavíte hostalen, ale reklamujete
například to, že pohonný mechanismus ztrácí kroky a není přesný. Tedy závadu,
která s tím, co se cpe do hlavy, nemůže souviset. V takovém případě je
samozřejmě asi možné, pokud jde o zjevné porušení záručních podmínek (provoz
mimo rozsah podmínek uvedený v návodu k obsluze), záruku neuznat, ale každý
tu cítí, že to je neetické. Mám ale obavu, že legálně možné :-(.

> Já netvrdím, že závadu, kterou popsal zakladatel vlákna způsobil neznačkový
> tonner, Samsunga k smrti nenávidím, ale máme
> jasně definovaný provoz zařízení , ten nedodržím a výrobce se brání. To je
> logické a divil bych se, kdyby tomu bylo jinak.

To je právě to, co bohužel asi platí, ikdyž všichni víme, že ta závada tím
způsobena nebyla.

Pavel