[OT] Reklamace tiskárny Samsung

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 21 21:06:11 CEST 2014


Jo , já chtěl jenom demonstrovat na příkladu, že  hotend je takovej 
držák jsem nevěděl.

V každým případ výrobce/dodavatel se při plnění záruky  kroutí vždycky.
  Pokud mu k tomu dáme nějakou záminku, tak se jí chytí.

Ještě horší je reklamovat služby, jsou i tací co to mají v popisu práce :-(

Já mám zkušenost, že když se kolem toho začne dělat rámus, tak to 
vždycky nějak dopadne.
Psát e-maily, v kopii na všechny možné strany, prostě elektronická 
varanta té možnosti, kterou tu kdysi někdo popsal:
Najmout cikánku ať řve před chodem jak.......


Dne 21.10.2014 20:17, Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 21.10.2014 od Kuba Jan:
>
>> No a po půl roce zničím hlavu , takže ji pošlu na reklamaci. A
>> samozřejmě mi přijde nová, uznáte mi záruku i když tam bude uvnitř
>> sajrajt, která tam nemá co dělat?
> Tak tohle není ten správný příklad, protože ten hotend se jen tak
> nezničí, celokovový dost vydrží, může se žhavit třeba hořákem. To spíš
> ho někdo ukroutí a ani se tím nepochlubí :-)))
>
> Ale samozřejmě chápu, jak je to myšleno.
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> ====================================================================
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
> telefony: 910 256 000, 475 501 627, 475 500 610, mobil: 602 409 601
> web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert na clexpert.cz
> ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz, Skype: callto://clexpert
> ====================================================================
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list