[OT] Reklamace tiskárny Samsung

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 21 21:15:43 CEST 2014

Jo to víme všichni, závada s tím nesouvisí -  ale to je tak všechno.

Další , podobný příklad z praxe, kolegovi ze Slovenska se  při cestě z
Chorvatska přehřálo auto ( š. octavia )
a přidřel se motor. Nejspíš to bylo kvůli poruše palivového filtru a
nekvalitnímu palivu, ale výrobce stanovil diagnozu:

Na voze byla dodatečně namontováno závěsné zařízení. Při jeho montáži ve
značkovém servisu se vyměňuje i chladič motoru za větší, protože původní
svým výkonem nepostačuje.
  Při individuální montáži nebyl chladič vyměněn. Díky tomu došlo k
přehřívání a destrukci motoru.
Opravdu je ve specifikaci při montáži závěsi i nutnost výměny chladiče.
Nevěřil jsem tomu a mají to tam uvedeno a dost výrazně.

  No a tahli s sebou obytňák a to byla voda na mlejn jak se říká.
Navíc závěs montoval v záruce  nějakej garážmistr a to bylo taky špatně.

JaKub