Hadanka, was: Svietenie - G9 a ine

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Říjen 20 16:52:44 CEST 2014

 20.10.2014, 16:47:44

Zaskrtu sam ? Jen tak ? Bez metodiky EU a certifikatu zhodnosti s
prislusnou metodikou ? Bez systemu rizeni jakosti ? Bez etickeho
kodexu ? A dokonce bez toho, ze byste cinskym delnikum, kteri to
vyrabeji udelal prednasku o jejich pracovnich pravech ?
Si to predstavujete jak Hurvinek valku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz