Hadanka, was: Svietenie - G9 a ine

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 20 16:14:45 CEST 2014

Ved som to tam pisal - je to hnusne modrym sposobom.

Asi sa da kupit aj ta ruzova hnusna, neviem, az tak velmi mi na tom
nezalezi. Mna len potesilo, ze existuje nahrada vhodna aspon na chodbu,
cim usetrim skutocne ziarovky na miesta, kde na svetle zalezi.

Mimochodom, zabudol som este napisat, ze vrci. Ked ju chytim rukou, tak je
to vrcanie citit. V panelaku by to asi zaniklo, podobne ako vrcanie CFL,
ale v tichom dedinskom dome je to pocut, ked som blizko svietidla. Kolega
ich dal do svietidla 4, a vravel, ze to vrcanie je vtedy uz dost silne...

wek