Brushless gimbal

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Říjen 19 21:42:58 CEST 2014

Přímá zpětná vazba od motoru tam vlastně není, ale jsou tam gyra přímo
na držáku té kamery, takže to řídící jednotka zjevně odečítá tamodtud.

Každopádně jsem si opět ověřil, že správně formulovaný dotaz v sobě
skrývá odpověď - na tu variantu s buzením více vinutí jsem přišel, až
když jsem jí psal :)

Každopádně díky za potvrzení, o AC servech jsem nevěděl, půjdu si o tom
něco přečíst.

Pavel Kutina