vyspajkovanie elektrolytu

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Říjen 16 10:11:56 CEST 2014

vyborne popsany postup, co napsal kolega Pavel..

trebaze jsem neco podobne hakliveho nedelal uz hodne dlouho (snad naposled na nejakem mainframe, kde jsem vymenoval svaby na 8vrstevnych deskach), muzu doplnit o nejaky ten bod, ktery se mi osvedcil:
- odsavackou postupne odsavat, co jde
- hlavne nespechat!

kdyz se prehreje deska, odchazi prokoveni, spaluji se cesty v okoli (a schvalne ty v mezivrstvach, co nejsou videt), nebo okolni soucastky.
takze prohrat a odsat. nechat vychladnout. pohrat si s tim. je to jemna prace, zadne nasili a spech.

agilni a extremni metody jsou (snad) vhodne pro vyvoj sw, ale hw vyzaduje jemne zachazeni jak ... (doplnte si co chcete a co se hodi)
:)

  Sam