[MECH] Dostupnost naradi

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Říjen 10 23:46:45 CEST 2014

Taky dekuju, tanky s tim zastavovat nehodlam (tedy aspon zatim ne :),
zkusim tu sadu objednat, treba si na sebe zvykneme :)

Jinak v uvodnim postu mne prekvapilo spis to, ze to nemaj na kazdem
rohu, ne ze by se nedaly sehnat - tak nejak jsem mel za to, ze spojovaci
material M3 je takovy zaklad temer kazde konstrukce (s vyjimkou hodinek
a traktoru).

Pavel Kutina