[MECH] Dostupnost naradi

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Říjen 11 00:14:31 CEST 2014

 10.10.2014, 23:58:00

S nakupem klasickejch cernejch ton 5,5/7 jsem nikdy nemel problem,
mivali je v kazdem lepsim zelezarstvi, ale s pribyvajicimi roky  jsem se
nejak odnaucil ztracet je za pochodu, takze soucastnou situaci nemam
zmapovanou.

Protoze M3 srouby a maticky pouzivam docela casto, tak jsem si oblibil
jeste jeden nastroj, treba se to nekomu bude hodit.
Jde o nastavec k racne, ale prodlouzenej, tedy 5,5 ma delku 50mm. Celo
mam o cca 3/4mm zbrousene, protoze puvodne to diky zahloubeni spatne
chytalo pulmatky. A z venku nasazeno par kousku silikonove buzirky,
aby to neklouzalo v ruce.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz