[MECH] Dostupnost naradi

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 10 23:37:48 CEST 2014

 10.10.2014, 23:27:32

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Pavel Kutina napsal:

> Petre, a mel si to v ruce? Na prvni pohled mi pripadaj desne, ale opravdu
> desne hrozne moc osklivy - nevim proc, ale ten tradicni profil, co ho
> dodrzuje asi tak 90% vyrobcu, se mi libi nejak vic.
No ano, tvarove takove divne, ale nejsou v tom sami, mam nejakej
germanskej Kraftwerk a je stejne divne tvarovanej, jen 2x delsi.
Tradicni je ten zmineny kennedy.

> Co to vydrzi, jak moc je to kolotocova ocel? Jestli je to pouzitelne, asi je
> koupim, cena je podezrele nizka, proto se bojim, ze ten material a
> zpracovani nebude nic moc (napriklad je desne krasnej zazitek, kdyz si
Ale jo, celkem slusne. Tank jsem s tim zastavit jeste nezkousel ale na
bezne pouziti docela dobre.

> clovek pri montazi cehokoliv zarizne odloupnutou supinu chromu na medenem
> podklade kamkoliv do ruky, to bych to nejradeji v tu chvili narval
> prislusnemu vyrobci velmi hluboko - a to u chromovanych sragor opravdu neni
> vyjimka, chrom se loupe v podstate vsem, takze pochromovane naradi fakt
> nee).
Zariznuta do ruky je v pohode, ale kdyz se zacne toulat nekde po PCB,
to zacina ta prava zabava.
:-)