Re: Prolific 2303 driver + OBD diagnostika (bylo Teploměr s GSM přenosem )

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Říjen 8 19:25:19 CEST 2014


ELM327 je nejaky naprogramovany PIC. Kdysi jsem taky mel nejaky 
bezdratovy, ale je to jen na hrani. Nakonec jsem to prodal, v podstate 
se s tim daji vycist nejake veci pres K-Line a jinak nic.
Softwaru mraky, vysledek slaby: http://www.motordiag.cz/motordiag/software

Martin Hanek

Dne 8. 10. 2014 19:01, Jaroslav Buchta napsal(a):
> Tak jsem vyuzil tuto ulozenou informaci, moduly dnes prisly a fakt za 
> ty prachy fungujou... Zaroven jsem tim zprovoznil ELM327 diagnostiku, 
> kterou jsem predtim musel provozovat na virtualu ;-)
> Ten modul je uzasny za tu cenu, jsou tam i 3 LEDky...
> Jestli za prijde i tohle 
> http://www.ebay.com/itm/Mini-V1-5-ELM327-OBDII-OBD2-Auto-Car-Bluetooth-Diagnostic-Interface-Scanner-B52U-/121175476084?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 
> za ty penize, a bude to fungovat, tak uz ceny v Cine proste nechapu... 
> Jen ten ELM stoji normalne 4 stovky ale v tom co mam na USB je 
> PIC18Fneco bez oznaceni, tak to bude asi upiratene kazdopadne funkcni...
>
> Mimochodem, nezabyva se tu nekdo diagnostikou? Chtel bych udelat 
> modulek, ktery by pres OBD monitoroval stav a akce kolem DPF... Nerad 
> bych prosvihnul regeneraci. Zatim zkusim sledovat teplotu a tlak, coz 
> jsou publikovane PID ale zatim jsem to netestoval. Uzitecnejsi by bylo 
> sledovat nejake interni hodnoty zaneseni a regenerace v % ktere jsou 
> nejak dostupne, ale asi to uz bude zavisle na vyrobci??? Podle te 
> teploty by se ale regenerace mela dost spoplehlive poznat.
> Zatim jsem si ji vzdycky vsimnul podle spotreby, ale je neprakticke 
> vzdycky pri dojezdu zkoumat jaka je spotreba v klidu...

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20141008/284677db/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list