Re: Prolific 2303 driver + OBD diagnostika (bylo Teploměr s GSM přenosem )
Martin Hanek
martin na hanek.net
Středa Říjen 8 19:25:19 CEST 2014
ELM327 je nejaky naprogramovany PIC. Kdysi jsem taky mel nejaky
bezdratovy, ale je to jen na hrani. Nakonec jsem to prodal, v podstate
se s tim daji vycist nejake veci pres K-Line a jinak nic.
Softwaru mraky, vysledek slaby: http://www.motordiag.cz/motordiag/software
Martin Hanek
Dne 8. 10. 2014 19:01, Jaroslav Buchta napsal(a):
> Tak jsem vyuzil tuto ulozenou informaci, moduly dnes prisly a fakt za
> ty prachy fungujou... Zaroven jsem tim zprovoznil ELM327 diagnostiku,
> kterou jsem predtim musel provozovat na virtualu ;-)
> Ten modul je uzasny za tu cenu, jsou tam i 3 LEDky...
> Jestli za prijde i tohle
> http://www.ebay.com/itm/Mini-V1-5-ELM327-OBDII-OBD2-Auto-Car-Bluetooth-Diagnostic-Interface-Scanner-B52U-/121175476084?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160
> za ty penize, a bude to fungovat, tak uz ceny v Cine proste nechapu...
> Jen ten ELM stoji normalne 4 stovky ale v tom co mam na USB je
> PIC18Fneco bez oznaceni, tak to bude asi upiratene kazdopadne funkcni...
>
> Mimochodem, nezabyva se tu nekdo diagnostikou? Chtel bych udelat
> modulek, ktery by pres OBD monitoroval stav a akce kolem DPF... Nerad
> bych prosvihnul regeneraci. Zatim zkusim sledovat teplotu a tlak, coz
> jsou publikovane PID ale zatim jsem to netestoval. Uzitecnejsi by bylo
> sledovat nejake interni hodnoty zaneseni a regenerace v % ktere jsou
> nejak dostupne, ale asi to uz bude zavisle na vyrobci??? Podle te
> teploty by se ale regenerace mela dost spoplehlive poznat.
> Zatim jsem si ji vzdycky vsimnul podle spotreby, ale je neprakticke
> vzdycky pri dojezdu zkoumat jaka je spotreba v klidu...
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20141008/284677db/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list