<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="moz-cite-prefix">ELM327 je nejaky naprogramovany PIC.
      Kdysi jsem taky mel nejaky bezdratovy, ale je to jen na hrani.
      Nakonec jsem to prodal, v podstate se s tim daji vycist nejake
      veci pres K-Line a jinak nic.<br>
      Softwaru mraky, vysledek slaby:
      <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.motordiag.cz/motordiag/software">http://www.motordiag.cz/motordiag/software</a><br>
      <br>
      <pre class="moz-signature" cols="72">Martin Hanek</pre>
      Dne 8. 10. 2014 19:01, Jaroslav Buchta napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote cite="mid:54356DF7.9030707@hascomp.cz" type="cite">
      <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
        http-equiv="Content-Type">
      <div class="moz-cite-prefix">Tak jsem vyuzil tuto ulozenou
        informaci, moduly dnes prisly a fakt za ty prachy fungujou...
        Zaroven jsem tim zprovoznil ELM327 diagnostiku, kterou jsem
        predtim musel provozovat na virtualu ;-)<br>
        Ten modul je uzasny za tu cenu, jsou tam i 3 LEDky...<br>
        Jestli za prijde i tohle <a moz-do-not-send="true"
          class="moz-txt-link-freetext"
href="http://www.ebay.com/itm/Mini-V1-5-ELM327-OBDII-OBD2-Auto-Car-Bluetooth-Diagnostic-Interface-Scanner-B52U-/121175476084?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160">http://www.ebay.com/itm/Mini-V1-5-ELM327-OBDII-OBD2-Auto-Car-Bluetooth-Diagnostic-Interface-Scanner-B52U-/121175476084?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160</a>
        za ty penize, a bude to fungovat, tak uz ceny v Cine proste
        nechapu... Jen ten ELM stoji normalne 4 stovky ale v tom co mam
        na USB je PIC18Fneco bez oznaceni, tak to bude asi upiratene
        kazdopadne funkcni...<br>
        <br>
        Mimochodem, nezabyva se tu nekdo diagnostikou? Chtel bych udelat
        modulek, ktery by pres OBD monitoroval stav a akce kolem DPF... 
        Nerad bych prosvihnul regeneraci. Zatim zkusim sledovat teplotu
        a tlak, coz jsou publikovane PID ale zatim jsem to netestoval.
        Uzitecnejsi by bylo sledovat nejake interni hodnoty zaneseni a
        regenerace v % ktere jsou nejak dostupne, ale asi to uz bude
        zavisle na vyrobci??? Podle te teploty by se ale regenerace mela
        dost spoplehlive poznat.<br>
        Zatim jsem si ji vzdycky vsimnul podle spotreby, ale je
        neprakticke vzdycky pri dojezdu zkoumat jaka je spotreba v
        klidu...<br>
      </div>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>