Re: Prolific 2303 driver + OBD diagnostika (bylo Teploměr s GSM přenosem )

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Středa Říjen 8 19:45:15 CEST 2014


Neni to tak spatne u novejsich aut, mam r.v. 2013 a zkousel jsem nejaky 
dostupny soft - da se zobrazit spousta hodnot a vypis chyb, OBD II je 
pomerne otevrena specifikace a s tim ELM327 se da pracovat i pres 
terminal textovymi prikazy. U rendlika z 2000 to je horsi, tam jsem 
nasel jen vypis chyb, otacky a dalsich par ptakovin. Co jsem zkousel na 
mem aute, pres CAN bus komunikuje bez problemu (verze 1.5)  Pres BT to 
bude mit IMHO vyhodu, ze dnes je vic aplikaci dostupnych na Android nebo 
IPhone nez na PC. Na ten IPhone jsem nasel i neco na sledovani DPF ale 
kupovat ho kvuli tomu nebudu, to uz je cenove srovnatelne s tim DPF :-P

Dne 8. 10. 2014 19:25, Martin Hanek napsal(a):
> ELM327 je nejaky naprogramovany PIC. Kdysi jsem taky mel nejaky 
> bezdratovy, ale je to jen na hrani. Nakonec jsem to prodal, v podstate 
> se s tim daji vycist nejake veci pres K-Line a jinak nic.
> Softwaru mraky, vysledek slaby: http://www.motordiag.cz/motordiag/software
>
> Martin Hanek
> Dne 8. 10. 2014 19:01, Jaroslav Buchta napsal(a):
>> Tak jsem vyuzil tuto ulozenou informaci, moduly dnes prisly a fakt za 
>> ty prachy fungujou... Zaroven jsem tim zprovoznil ELM327 diagnostiku, 
>> kterou jsem predtim musel provozovat na virtualu ;-)
>> Ten modul je uzasny za tu cenu, jsou tam i 3 LEDky...
>> Jestli za prijde i tohle 
>> http://www.ebay.com/itm/Mini-V1-5-ELM327-OBDII-OBD2-Auto-Car-Bluetooth-Diagnostic-Interface-Scanner-B52U-/121175476084?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 
>> za ty penize, a bude to fungovat, tak uz ceny v Cine proste 
>> nechapu... Jen ten ELM stoji normalne 4 stovky ale v tom co mam na 
>> USB je PIC18Fneco bez oznaceni, tak to bude asi upiratene kazdopadne 
>> funkcni...
>>
>> Mimochodem, nezabyva se tu nekdo diagnostikou? Chtel bych udelat 
>> modulek, ktery by pres OBD monitoroval stav a akce kolem DPF...  
>> Nerad bych prosvihnul regeneraci. Zatim zkusim sledovat teplotu a 
>> tlak, coz jsou publikovane PID ale zatim jsem to netestoval. 
>> Uzitecnejsi by bylo sledovat nejake interni hodnoty zaneseni a 
>> regenerace v % ktere jsou nejak dostupne, ale asi to uz bude zavisle 
>> na vyrobci??? Podle te teploty by se ale regenerace mela dost 
>> spoplehlive poznat.
>> Zatim jsem si ji vzdycky vsimnul podle spotreby, ale je neprakticke 
>> vzdycky pri dojezdu zkoumat jaka je spotreba v klidu...
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active.
http://www.avast.com
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20141008/5d694f31/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list