ADMNI STOP Re: OT: označení zásilky křehce

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Listopad 18 07:52:40 CET 2014

Zdravím,

věřím, že máte rozhled a spoustu zajímavých informací o čp.
Ale tohle je HW konference a pokud chcete diskutovat o čp, běžte jinam.

Právě proto, že se obecně ví, že je Admin zaměstnancem ČP se zde
otevírají diskuze tohoto typu. A Admin je právem utíná. (protože smyslem
téhle konference není vyřešit problémy čp ani jiného státního podniku)
Je to stejné, jako byste obvinil hrobníka, že pohřbívá mrtvoly. :-)

Děkuji za pochopení.

Petr

PS: Obvinění Admina z toho, že utíná offtopic diskuze mi přijde jako
podpásovka, proto jsem se ozval.