ADMNI STOP Re: OT: označení zásilky křehce

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Listopad 17 22:29:31 CET 2014

Dne 17.11.2014 v 21:46 Admin HWnews napsal(a):
> Pan Smejkal si k tomu rekl posledni slovo a tim zcela jiste nemuzu byt narcen ze
> zaujatosti a tim toto vlakno definitivne zakoncuji s pranim kolegovi, aby mu
> vira v to, ze soukromy sektor by to zcela jiste delal lepe, levneji a bez
> dotaci, vydrzela co nejdele.

Jakozto starosta a typicky zastupce sfery verejne, te sfery, ktera za Ceskou
postu a jeji pobocky bojuje do roztrhani tela, te sfery, ktera dotuje Ceske
drahy, a zaroven te sfery, ktera ma o neco vetsi nez vseobecny prehled o
financovani  statnich a polostatnich organizaci si ponechavam pravo kdykoliv
kritizovat kohokoliv, kdo je na verejnych rozpoctech prisaty. Takove pravo mam
jakozto predstavitel verejne spravy i jakozto obcan teto zeme. Podsunul jste mi
v citovanem prispevku spoustu nesmyslu, o kterych jsem nikdy nepsal, ale to uz
bohuzel asi patri k vybave zamestnance polostatniho molochu.

Vim, ze timto mailem riskuju omezeni pusobeniv konferenci, ale zrovna dneska mi
prijde vhodne upozornit na jednu vec, ktera mi na vas vadi uz dlouhou dobu. Toto
neni prvni vlakno o Ceske poste, ktere jste ukoncil z moci admina konference.
Preberte si to sam se sebou, ja jsem ve verejne sfere teprve ctyri roky a docela
se mi dari striktne oddelovat verejny a soukromy zajem, lze to, naucte se to.

To je timto muj posledni prispevek k tematu a mozna i posledni zde v konferenci.

Standa