ADMNI STOP Re: OT: označení zásilky křehce

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Listopad 17 21:46:23 CET 2014

Pan Smejkal si k tomu rekl posledni slovo a tim zcela jiste nemuzu byt
narcen ze zaujatosti a tim toto vlakno definitivne zakoncuji s pranim
kolegovi, aby mu vira v to, ze soukromy sektor by to zcela jiste delal
lepe, levneji a bez dotaci, vydrzela co nejdele.

Mimochodem jen vysvetleni mimo tema - jsem naprosto posledni clovek, kdo
by chtel CP nejak omlouvat, ale vzhledem k tomu, ze jsem insider jiz 22
let, tak vim v celku velmi dobre jak se veci maji a opravdu nepotrebuju
nekoho aby mi vysvetloval, ze je neco jinak nez je. Vzhledem k tomu, ze
pracoviste kde delam je v podstate vyclenena divize (z fleku mozno
prevest na dcerinou spolecnost) tak vicemene operujeme vuci poste v
nekterych cinnostech jako zakaznici (APOST, uctovani, vyuzivani
rozhrani) a mame z prvni ruky to jak je CP vuci zakaznikum postavena a
rozhodne nehyrim optimismem, ale na rozdil od tech co nadavaji vim jake
to ma duvody a to neni na debatu o ctyrech bodech.

To jen pro nejake dalsi diskuze.

RV