Jak vyrobit prototyp levneji a rychleji diky 3D tiskarne

Sobota Listopad 8 20:08:43 CET 2014

Hezký večer, ahoj,

     já ve 3D tiskárnách vidím super věc. Ale k dokonalosti jim chybí
jedna drobnost: tisk korunek :-)

Saša Svobodová

Dne 8.11.2014 v 18:20 Petr Zahradnik napsal(a):
> tohle je tady všem dobře známý můj starší projekt, kde jsem použil CNC
> frézku, soustruh, výrobu silikonových forem, odlévání pevných i
> pružných polyuretanů ve vakuu, výrobu plošných spojů fotocestou,
> výrobu nepájivé masky, pájení, programování mikrokontroléru apod.

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2015.0.5557 / Virová báze: 4189/8536 - Datum vydání: 8.11.2014